søndag 14. august 2011

Speilegg, salat og te

Ikke så spennende oppskrift.
Men det er flere som lurer veldig
på hva jeg spiser til frokost,
når jeg ikke spiser brød.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle legge ut
noen av frokostene mine fremover.

Speilegg, salat og te


Stek to egg, slik du liker dem best

Legg eggene på tallerken, ha på godt med meierismør.
Server med litt salat

Kok vann, lag din favoritt te, ha i cocosa (og 2 suketter)

La cocosa smelte i teen.

God, rask og mettende frokost.
Ps! Husk vann

2 kommentarer:

  1. Kjøpte kokosolje (ikke Cocosa, men Pride) for lenge siden, men har aldri brukt den. Gir den mye smak til teen?

    SvarSlett
  2. Pride vet jeg ikke noe om.
    Det finnes jo kokos oljer både med og uten smak.
    Cocosa har en nøytral vet jeg.
    Selv har jeg bare brukt cocosa med smak og nå Jarrow Formulas "extra virgin coconut oil" fra iHerb.
    De gir jo smak, men ikke mye synes jeg.
    Jeg er glad i kokossmaken og synes bare det er godt, men er man ikke glad i kokos ville jeg vel gått for en nøytral.

    SvarSlett